29 ستمبر سے 5 اکتوبر تک مفت طبی مشاورت کا ہفتہ منایا جائے گا

National

عالمی یومِ قلب

 29 ستمبر سے 5 اکتوبر تک مفت طبی مشاورت کا ہفتہ منایا جائے گا

دل کو صحت مند رکھنے کی معلومات تمام صحت مراکز میں ضروری ٹیسٹ کے ساتھ دستیاب ہوں گی

گیا، 28 ستمبر:ہر سال ورلڈ ہارٹ ڈے 29 ستمبر کو منایا جاتا ہے۔ اس سال عالمی یوم قلب کے موقع پر ضلع میں مفت طبی مشاورت کا ہفتہ منایا جائے گا۔ تمام سرکاری ہسپتالوں میں 29 ستمبر سے 5 اکتوبر تک لوگوں کو امراض قلب سے بچانے کے لیے اہم معلومات دی جائیں گی۔ اس حوالے سے معلومات دیتے ہوئے غیر متعدی امراض کے افسر ڈاکٹر فیروز احمد نے بتایا کہ زندگی کو خوش اور بیماریوں سے پاک رکھنے کے لیے ضروری ہے کہ بلڈ پریشر اور ذیابیطس کو باقاعدگی سے چیک کیا جائے۔ اپنے خون کا کولیسٹرول باقاعدگی سے چیک کروائیں۔ باقاعدگی سے ورزش کریں، متوازن غذا لیں کھائیں اور ضرورت کے مطابق وزن چیک کرتے رہیں۔ انہوں نے کہا کہ دل کے امراض، ٹیسٹ اور ادویات وغیرہ سے متعلقہ ضروری معلومات لوگوں کو بلاک کے پرائمری اور کمیونٹی ہیلتھ سنٹرز میں فراہم کی جائیں گی جن میں شہر کے جے پرکاش نارائن ہسپتال بھی شامل ہے۔

 

 امراض قلب سے بچنے کے لیے روٹین ضروری:امراض قلب سے بچنے کے لیے ایک مناسب معمول ضروری ہے۔ دل کی بیماری ایک سنگین بیماری کے طور پر ابھری ہے کیونکہ غلط کھانے پینے اور رہنے کی عادات وغیرہ عام ہوچکی ہیں۔ نوجوان بھی اس بیماری کی لپیٹ میں آ رہے ہیں۔ ہارٹ اٹیک کے بڑھتے ہوئے مسئلے کو دیکھتے ہوئے، دل کا عالمی دن لوگوں میں صحیح زندگی گزارنے اور کھانے کی عادات کی طرف توجہ دلانے کے لئے منایا جاتا ہے۔ اس موقع پر لوگوں میں اس کے بارے میں آگاہی پھیلائی جاتی ہے۔ تاکہ لوگ دل کی بیماریوں کو بروقت چیک کروا کر محفوظ رہیں۔ دل کی بیماریوں کو روکنے کے لیے زیادہ سے زیادہ تشہیر کرنی ہوگی اور سیکریٹری محکمہ صحت کی ہدایات کے مطابق اسپتالوں میں ماہر ڈاکٹر وں کی ڈیوٹی بھی لگانے کو کہا گیا ہے۔

 

دل کو صحت مند رکھنے کے لیے یہ ضروری ہے:روزانہ ورزش،صبح و شام چہل قدمی،کھانے میں نمک اور چربی کی مقدار کم کریں،تازہ پھل اور سبزیاں خوراک میں شامل کریں،تناؤ سے پاک زندگی گزاریں، جب تناؤ زیادہ ہو تو اسے یوگا اور مراقبہ کے ذریعے کنٹرول کریں،تمباکو نوشی کو مکمل طور پر چھوڑ دیں، صحت مند جسم اور دل کے لیے مکمل نیند لیں، یہ عادتیں آپ کو دل کے ساتھ ساتھ بہت سی بیماریوں سے محفوظ رکھیں گی۔