بہار میں منتقلی کی تقریب میں بھارت کی سب سے بڑی ویکسین مہم کے لئے حکومت جاپان کی امداد کا اعتراف

National

بہار میں منتقلی کی تقریب میں بھارت کی سب سے بڑی ویکسین مہم کے لئے حکومت جاپان کی امداد کا اعتراف

 

 پٹنہ، 27 ستمبر: یونیسف کے ذریعہ کویڈ۹۱ ویکسینیشن مہم کے لیے جاپانی حکومت کی جانب سے خریدی گئی کولڈ چین آلات (سی سی ای) کی پہلی کھیپ آج ایک علامتی منتقلی تقریب میں حکومت بہار کے حوالے کی گئی۔ پہلی کھیپ میں تقریبابیس ہزار ویکسین کیریئر شامل ہیں۔  یونیسف انڈیا کی نائب نمائندہ یاسوماسا کیمورا سے ویکسین کیریئر حاصل کرنے کے بعد، وزیر صحت، منگل پانڈے، حکومت بہار نے کہاکہ ''ہم یونیسیف کے ذریعے کولڈ چین آلات سے بہار کی مدد کرنے پر حکومت جاپان کے شکر گزار ہیں۔ بہار حکومت کوویڈ۹۱ کے خلاف لڑنے کے لیے پرعزم ہے اور۶ ماہ میں ۶ کروڑ ویکسینیشن کے ہدف کو پورا کرنے کے لیے ہر ممکن کوشش کر رہی ہے۔سی سی ای سے ریاست کی حفاظتی ٹیکے لگانے کی صلاحیت میں اضافہ ہوگا، جس سے کوویڈ۹۱ ویکسینیشن کے ساتھ بچوں اور عورتوں کے معمول کے حفاظتی ٹیکوں میں تیزی آئے گی۔ سوزوکی ستوشی، بھارت میں جاپان حکومت کے سفیر اور یونیسیف انڈیا کی نمائندہ ڈاکٹر یاسمین علی حق نے ویڈیو کانفرنسنگ کے ذریعے تقریب میں شرکت کی۔پٹنہ میں منعقدہ پروگرام میں محکمہ صحت اور خاندانی بہبود کے اعلیٰ عہدیدار، حکومت بہار اور یونیسیف بشمول پرتیہ امرت، ایڈیشنل چیف سکریٹری، محکمہ صحت، حکومت بہار اور یونیسیف بہار کی ریاستی سربراہ نفیسہ بنت شفیق موجود تھے۔

 

 100,000 منجمد مفت ویکسین کیریئرز، دو واک ان کولر، تین واک ان فریزر حکومت بہار کو حکومت جاپان کی طرف سے اعلان کردہ 9.3 ملین امریکی ڈالر کی کل امداد کے ایک حصے کے طور پر بھارت کے کویڈ۹۱ وبائی بچاؤ مشن کی مدد کے لیے،۰۲ کولڈ چین آلات کی مرمت اور دیکھ بھال کے ٹول کٹس اور 2100 منجمد ٹیگز (جو کہ ایک ویکسین منجمد روکنے کی نگرانی کا آلہ ہے)۔اس موقع پر ستوشی سوزوکی نے کہا ''مجھے پوری امید ہے کہ صحت کی دیکھ بھال کے شعبے میں ہماری مشترکہ کوششیں کویڈ۹۱ وبائی امراض کے تباہ کن اثرات پر قابو پانے میں مدد کریں گی اور ہمارے تعلقات کو مزید بلندیوں تک لے جانے کا موقع فراہم کریں گی۔''

یونیسیف انڈیا کی نمائندہ ڈاکٹر یاسمین علی حق نے کہاکہ“یہ حکومت جاپان کی طرف سے یونیسیف کے ذریعے ہندوستان کے لیے ایک بہترین امداد ہے ملک اپنی ویکسین شدہ آبادی، خاص طور پر کمزور طبقات کو ویکسین دینے کے لیے تیزی سے کام کر رہا ہے۔ پورے بھارت  میں ۱۸ کروڑ سے زائد خوراکیں پہلے ہی دی جا چکی ہیں اور آنے والے دنوں میں کوویڈ۹۱کی ویکسینیشن ملک میں حالات کو معمول پر لانے اور ہنگامی خدمات کی بحالی میں مدد دے گی۔

 

کولڈ چین سسٹمز کی ہنگامی صلاحیت کو ہر سطح پر مضبوط بنانے کے لیے جاپانی حکومت کی فنڈنگ کولڈ چین آلات کی خریداری میں لگائی جا رہی ہے تاکہ خواتین اور بچوں کی معمول کی حفاظتی ٹیکہ کاری طویل عرصے تک کی جا سکے۔ ایک موثرکورنا ۹۱ ویکسینیشن مہم کے لئے کولڈ چین سسٹم کے تحت واک ان کولرز، واک ان فریزرز، سولر ڈائریکٹ ڈرائیوز، فری ویکسین کیریئرز، ٹول کٹس، فریج ٹیگز اور وولٹیج سٹیبلائزرز کی خریداری اور تقسیم شامل کریں گے اور۵۲ ریاستوں میں ویکسینیشن مہم میں تعاون کریں گے۔