فلیریا کے خاتمے کے لیے آشا ورکروں کو ٹریننگ دی گئی

National

فلیریا کے خاتمے کے لیے آشا ورکروں کو ٹریننگ دی گئی

مچھروں سے تحفظ ضروری ہے تاکہ فلیریا کو روکا جا سکے

چھپرا7ستمبر: فلیریا فری مہم کے تحت بلاک کی تمام آشا کارکنان کا ایک تربیتی پروگرام صدر بلاک ہیلتھ سنٹر میں منعقد کیا گیا۔ میڈیکل انچارج آفیسر ڈاکٹر ایس ایس پرساد نے تربیتی پروگرام کی صدارت کی۔ آشا ورکرز کو فلیریا بیماری کی علامات اور روک تھام کے بارے میں آگاہ کیا گیا۔ ٹریننگ میں بتایا گیا کہ فلیریا جس کو عوامی زبان میں ہاتھی پاؤں بھی کہاجاتا ہے یہ ایک بیماری ہے جس کا پیراسائٹ عام طور پر تقریباً تمام انسانوں میں پایا جاتا ہے۔ مذکورہ بیماری کے خاتمے کے لیے سال میں ایک بار یہ مہم حکومت کی طرف سے چلائی جاتی ہے، جس کے تحت تمام لوگوں کوڈی ای سی اور البینڈا زولAlbendazoleکی خوراک دی جاتی ہے۔

 

فلیریا کو روکنے کے لیے دوا کا استعمال:انچارج میڈیکل آفیسر نے بتایا کہ مہم میں لوگوں کو ڈی ای سی اور البینڈازول کی گولیاں دی جائیں گی۔ ڈی ای سی کی ایک گولی اور 2 سے 5 سال کی عمر کے بچوں کے لیے ایک ٹیبلٹ، ڈی ای سی کی دو گولیاں اور 6 سے 14 سال کی عمر کے بچوں کے لیے ایک ٹیبلٹ اور ڈی ای سی کی تین گولیاں اور 15 سال سے زائد عمر کے بچوں کے لیے ایک ٹیبلٹ اور البینڈا زول کی ایک گولی دی جائے گی۔ البینڈازول کی گولی چباکر کھائی جائے گی۔

 

فلیریاکو روکنے کے لیے ادویات لینا ضروری ہے: ٹریننگ میں بتایا گیا کہ اس بار آشا ورکروں کے ذریعے گھر گھر جا کر ان کے سامنے ادویات لینے اور ان کی بروقت رپورٹ بھیجنے کی ضرورت ہے۔ ٹریننگ میں آشا کو گھر گھر جاکر 2 سال سے زائد عمر کے بچوں اور بڑوں کو فلیریا اور البینڈازول کی ادویات کھلانے اور رجسٹر یشن کرنے، شام کو ادویات کھلانے اور ادویات کی بچت کی رپورٹ دینے کے لیے وضاحت کے ساتھ تربیت دی گئی۔ یہ مرض Culex نامی مچھر کے کاٹنے سے پھیلتی ہے۔یہ مچھر زیادہ تر گھر میں، چھت پر، گھر کے ارد گرد صاف پانی میں رہتا ہے۔

 

اس موقع پر انچارج میڈیکل آفیسر ڈاکٹر ایس ایس پرساد، بلاک ہیلتھ منیجر رچا یادو، بی ایم اینڈ ڈی ای سشیل کمار، بی ڈی ایس ماروتی جی، پی سی آئی آر ایم سی سنجے کمار یادو، بی سی ایم ریتو کماری، کیئر بی سی پنکج کمار اور دیگر موجود تھے۔